poniedziałek, 9 września 2013

Hej! Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o kiermaszu :) Niestety było mało ludzi, podejrzewam, żę jest to uwarunkowane ty, że była sobota, przy okazji której wiele działo się w samej stolicy. Ja oczywiście sama zapomniałam umieścić tego plakatu, tu na tym blogu. Wpadło mi to całkowicie z głowy, a wstępnie planowałam to zrobić. Trudno. Obecnie mogę jedynie Was zaprosić na pysznego ziemniaka do Grooli, tam jeszcze można się obkupić w pozostałości kiermaszowe ;)
https://www.facebook.com/groole?fref=ts  ---> to jest strona Grooli na facebooku. Zawsze tam możemy znaleźć aktualne wydarzenia, zniżki, informacje o nowościach jakie weszły w obecnym dniu.Dla osób które nigdy nie słyszały o tym miejscu, jak najbardziej zapraszam. Warto jest spróbować, a tym bardziej jak już raz człowiek spróbuje, to gwarantuje że tam wróci. Moja znajoma, która mimo, że nie lubi ziemniaków spróbowała. Powiedziała mi że nigdy nie spodziewałaby się po sobie że pyra możę tak dobrze smakować :D
To jest fragment stoiska kiermaszowego.
W między czasie będę wrzucać zdjęcia z pojedynczymi parami :).