sobota, 14 września 2013

Mam nadzieję, że utwór "Być" wpadł Wam w ucho ;). Niedługo, a dokładnie 20.09.2013 odbędzie się koncert Zagi właśnie promujący jej nową płytę. Na swojej stronie ma aktualne informacje, tak więc zainteresowanych odsyłam do linków, które podałam w poprzednim poście.
 Dziś przypadkowo odnalazłam zdjęcia koszulki którą kiedyś pomalowałam. Wszystko zaczęło się od tego jak poszłam do pracy w białej bluzce.Obecnie pracuję w gastronomi, tak więc można się domyśleć, że musiałam się ubrudzić. Najgorsze było dla mnie to, że kilka plamek nie chciało zejść. Trzeba było coś wymyślić aby w dalszym ciągu móc użytkować koszulkę publicznie. Postanowiłam spróbować rozrysować na niej wzory, które od dłuższego czasu za mną chodziły. Oczywiście całość namalowana farbą akrylową.
Efekt jest następujący: