piątek, 6 grudnia 2013

Dziś Mikołajki ;)) Większość z nas kiedyś wierzyło w Mikołaja, w to że z wielkim workiem
prezentów przepycha się przez komin i zostawia na drobiazgi. Nie zapomnę tego jak kiedyś napisałam list do Mikołaja. Byłam mała, a w liście roiło się od błędów. Nie pamiętam o co prosiłam, wiem jedynie że moja siostra powiedziała, że jeśli zostawię list na parapecie to wiatr go zwieje i doleci do Mikołaja. Ja nie myśląc zrobiłam co mi kazano. Po 2 dniach nawet dostałam odpowiedź. W liście napisane było że elfy są chore i w tym roku nie będzie prezentów. Wtedy nie mogłam uwierzyć jak to możliwe, do tego zmylił mnie charakter pisma identyczny jak ma moja starsza siostra. Ewidentnie wtedy nie mogła powstrzymać się od śmiechu i jednocześnie wypierała się, mówiąc że ona nie ma z tym nic wspólnego. Tak to małe dziecko rozczarowało się i przestało wierzyć w to, że faktycznie starszy człowiek z brodą w czerwonym ubraniu istnieje. Ale najwspanialszymi mikołajami są nasi bliscy:)

Tu chciałam przedstawić zwykle kolczyki w zimnych kolorach. Bardzo ładnie wyglądają jeżeli mamy na sobie coś intensywnie niebieskiego.